Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu, 1 Nisan 2016'da geçilecek 4,5G teknolojisi öncesi bir basın toplantısı düzenledi. Toplantıda, 'Turkcelle Bağlan Hayata' sloganıyla hazırlanan reklam filmi de basın mensuplarına izletildi.
Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu, Turkcell Genel Müdür Yardımcısı İlker Kuruöz ve Turkcell Pazarlama İletişiminden Sorumlu Direktörü Bahar Uçanlar'ın katıldığı toplantıda konuşan Terzioğlu, 4,5G' ye geçiş öncesi hazırlanan reklam filminde 2006 yılındaki sloganları kullandıkları belirterek "'Bağlıyız biz' söylemimizin altında iki stratejik değer var. Birincisi teknoloji, ikincisi ise değerlere bağlılık. Biz demek Türkiye ailesi için çok önemli.
Türkiye'yi ileriye taşıyacak bir döneme giriyoruz. 'Turkcelle Bağlan Hayata' sloganımız 2006 yılından beri insanların aklında yer oluşturmuş ve sadece bizimle özdeşleştirdiği bir slogandır. İnsanlar bu sloganı sadece bize yakıştırdıkları söyledikleri için bizde bu yolda ilerlemek istedik. Turkcelle herkesi hayata bağlıyoruz. 4,5G ile de daha hızlı ve kesintisiz bağlıyız diyeceğiz. Haneleri birbirine bağlamaktan insanları birbirlerine bağlamaya geçtik. İleriki dönemde nesneleri birbirine bağlayacak altyapıyı kuruyoruz. dedi.
Turkcell’in 1994 yılında teknoloji ile insanları birbirine bağlamaktan yola çıkarak mobil ses ve sms teknolojisini Türkiye ile tanıştırdıklarını anlatan Terzioğlu, “Kampanya adımız olan ‘Bağlıyız Biz’ marka vaadinin altında yatan stratejide iki önemli değer var. Bunlardan birincisi bağlanmanın yeni tanımı: 4.5G teknolojisiyle bağlantının tanımının tamamen değiştiği zamanlardayız.
Artık iyi bir bağlantı lüks değil, temel ihtiyaç. Sadece insanlara değil, nesnelere bağlanabiliyoruz. Akıllı telefon yerini akıllı şehirlere bırakıyor. Bilmek için çok okumanın veya çok gezmenin değil, çok bağlanmanın peşindeyiz. Bağlandıkça özgürleştiğimiz, bağlantımız kadar var olduğumuz bir dünyada yaşıyoruz. Bu gerçekliğin farkında olan Turkcell, insanımızın hayatını zenginleştirmek için dünyanın en mükemmel mobil bağlantısını bize ulaştırıyor” açıklamasını yaptı.
Marka vaadinin arkasında yatan ikinci değerin ‘bizlik’ kavramı olduğuna dikkat çeken Terzioğlu, “Turkcell 20 yılı aşkın bir süredir milyonlarca insanın 7/24 yanında olmuş, bizi tanımış bir marka. Hem birey olarak bizi hayata bağlayan değerleri hem de sosyal olarak birbirimize olan bağımızın öneminin farkında. Bugün biz olmaya, birbirimize bağlanmaya çok daha fazla ihtiyacımızın olduğu günlerden geçiyoruz. Sadece dünyaya bağlanmak değil, Türkiye’nin en büyük ailesini birbirine bağlamak, bizi biz yapan değerlere bağlılığı vurgulamak Türkiye’nin Turkcell’inin görevidir” diye konuştu.
Hedefledikleri rakamlara ulaşıldığının altını çizen Terzioğlu, "4,5G için hedeflediğimiz kullanıcı rakamına ulaşmış durumdayız. Bu senenin sonuna kadar müşterilerimizin yarısını 4,5G'ye taşımak istiyoruz. Abonelerimizin yüzde 55'e yakını akıllı telefon kullanıyor.
Bu kısmında yüzde 50'sinin cep telefonu 4,5G'ye uyumlu. Zamanla müşterilerimizin hepsini akıllı telefon sahibi yapıp, 4,5G'ye taşımayı hedefliyoruz. Bu doğrultuda bir finansman şirketi de kurduk. Çalışmalar şuan için olumlu seyretmektedir" şeklinde konuştu. 1 Nisan itibariyle hayatımıza girecek 4,5G ile cepte fiber deneyimi yaşayacağımızı belirten Terzioğlu, bu dönemde müşterilerine kota sürprizi yaşatmayacaklarını belirterek yeni tarifelerle müşterileri rahatlatacaklarını söyledi.
Toplantıda konuşan Turkcell Genel Müdür Yardımcısı İlker Kuruöz de akıllı telefonların artık bir uzuv haline geldiğini belirterek "Akıllı telefon bizim uzvumuz oldu. Yolda giderken müzik dinlediğimiz, yol tarifi aldığımız, konuştuğumuz, mesajlaştığımız ve daha birçok şeyi yaptığımız elimiz ayağımız oldu.
Bir gün, sabah, kendi cep telefonumda tüm uygulamalarımı kapattım ve akşam eve geldiğimde gün içinde kaç tane uygulama kullandığıma baktım ve 41 tane uygulama açtığımı görünce akıllı telefonların hayatımızda uzuv gibi görev yaptığını farkettim" dedi.Turkcell Pazarlama İletişiminden Sorumlu Direktörü Bahar Uçanlar ise Turkcell'in yeni 4,5G reklamını çekerken derin bir araştırma yaptıklarını belirterek "Bu reklam filminde eski sloganı kullanmak istedik.
Yıllardır tüm Türkiye'yi hayata bağlıyoruz. Turkcell'in her anımızda bizi hayata bağladığını reklam filminde göstermek istedik. 70 kişilik bir ekip 4 bin km yol katederek 6 ilde çekim yaptı. Reklam, İtalyan yönetmen Ricardo Paoletti imzasını taşıyor. 9 Mart'ta filmin çekimlerini bitirdik ve hazırlıklarımızı tamamlayarak bu akşam yayında olacağız. Biz hayata hep bağlıydık ve bağlı kalacağız" ifadelerini kullandı.
Kaynak: IHA
Henüz yorum yapılmadı,
İlk Yorum yapan siz olun...