Ekonomi Bakanı Mustafa Elitaş, geçen yıl tanıtımı gerçekleştirilen 'Türkiye Markası' çalışmalarına ilişkin AA muhabirine değerlendirmelerde bulundu.
Elitaş, 'Türkiye Markası' ile dünya ölçeğinde yapılması planlanan tanıtım faaliyetlerinin ilk aşamasının 30 Kasım-31 Aralık 2015'te Almanya, ABD, Fransa, İngiltere, İtalya ile Birleşik Arap Emirlikleri, Suudi Arabistan ve Katar'ın yer aldığı Körfez ülkelerinde tamamlandığını ifade etti.
'Türkiye Markası için 8 ülkede toplam 27 televizyon kanalı, 25 gazete, 20 dergi ve 21 havalimanı ile dijital ve sosyal medyada yurt dışı tanıtım etkinlikleri gerçekleştirildi. Bağımsız denetim raporlarına göre hedef kitlemize uygun 200 milyon kişiye ulaştık.' diyen Elitaş, söz konusu etkinlik kapsamında bu yıl sektör–ülke çalışması yapacaklarını ve yurt dışı tanıtım faaliyetlerini daha da derinleştireceklerini sözlerine ekledi.
Kaynak: AA
Henüz yorum yapılmadı,
İlk Yorum yapan siz olun...